torek, 30. oktober 2012

Klic ob 6,15

Včeraj poslušam Radio 1, ko so delili vstopnice za današnjo premiero novega Bondovega filma. Nisem nek hud fan, bi pa pasalo v dvoje na lepše. Kličem in kličem in upam, da pokličejo nazaj. Želim si, da bi me poklicali z radia. Tokrat se ni izšlo. 

Za krompirjeve počinice smo si privoščili dopust. Smo sicer doma, imamo se fino in tudi malo pospimo zjutraj :) No, ne vsi in ne vsako jutro.

Danes ob 6,15 zvoni telefon. Na drugi strani ves vesel glas: 
"Živijo, z radia Center kličem."
"Ja, prosim?" zamomljam nazaj v slušalko.
"O, sem vas zbudil? Imate počitnice?" s šarmantnim glasom.
"Ja, res ste me, res imamo počitnice...."
"Prav škoda, a prijavili ste se na igro 10 korakov v 10 sekundah" slišim z druge strani. 
Jaz? Kdaj? Kako? Kaj to sploh je? Kaj moram narediti? mi leti skozi možgane in v tistem dečko na oni strani žice že razlaga.
" V 10.-ih sekundah morate našteti 10 predmetov na eno črko in potem je bon za nakupovanje v Mercatorju v višini 250 € vaš. In računalnik je za vas izbral črko E! Čas za igro se prične zdaj!"
Ahja, odveč je govoriti, da je bilo, predno sem jaz vklopila svojo glavo, že vsega konec :(

Nisem jutranji človek. Res ne. Kasneje, po prvi dozi jutranje kave, sem s težavo sestavila 10 predmetov , ki se začnejo na črko e. Kaj šele ob 6,15 zjutraj in v 10-ih sekundah :)

Ja, prijavila sem se na nagradno igro na FB. Z mislijo, kako bi pasalo, ampak saj itak ne bom izžrebana. Japajade. 
In, ja, želela sem si, da bi me poklicali z radia. A na tega niti pomislila nisem, želela sem si drugega :) Izbirčnica.

Note to myself: 
Pazi, česa si želiš in te želje NATANČNO definiraj! Ne pa kar nekaj na pol ... :) Zna se namreč  zgoditi, da se uresničijo :)

4 komentarji:

  1. Auč... 25 črk imamo in glih E so našli...
    Sicer pa ja, be careful what you wish for... ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Točno to mi je rojilo po glavi kmalu za tem :) in,seveda, odkod ravno e?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehehehe, obup, verjamem, da te je sesulo ... Upam, da si šla pol vsaj nazaj spat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne, ni obup in niti sesulo me ni... 250 ali avto - big difference :) Sem pa kolutkala, ja, kaj vse se da skreirat...

      Seveda sem šla nazaj spat, si mar dvomila?

      Izbriši