ponedeljek, 25. februar 2013

Romantika


Na poljih med Triglavom in Stolom, le par minutk stran od naše hiše, se nadebudni fantje iz TVD Partizana igrajo z ratrakom. Z njim delajo čudeže v obliki odlično pripravljenih tekaških prog. Po (saj-niti-ne-znam-prešteti-koliko) mnogo letih sem jih šla preizkusit. 

Scena z eno besedo - kičasto romantična :) Jasno nebo je razsvetljevala polna luna v vsem svojem sijaju, nedolžno belino oprane pokrajine so razsvetljevale luči bližnje avtoceste. Spokojnost večera je (z)motilo moje rahlo glasnejše dihanje in jemanje nedolžnosti smučini. 

Z vsakim korakom, vsakim zamahom palic se je nasmeh večal. Na koncu užitkarjenja je bil do ušes in še čez in še vedno traja. To je to. Čisti užitek iz kategorije Neprecenljivo. 


Zgodovinska fotka - še bolj zgodovinske opreme ;) 

6 komentarjev:

  1. U, waw, ful dobr. A sprejemaš družbo kakšen večer?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, s kamoto. Je bilo tako lepo, da je greh zadržat zase :)

      Izbriši
  2. Tole si pa tko fajn napisala, da je še mene, fizkulturno truplo mal zamikalo :) Super, sem vesela zate!

    OdgovoriIzbriši
  3. Majcha, dobrodošla :) The more the merrier ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fajn, jaz se ponoči raje ne preganjam. Super, važen je užitek, ne oprema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene pa to ne gane prav hudo ;) Užitki so pa huuudi!

      Izbriši